De cando as ninfas lavandeiras carecían de xénero.

;Por Eduardo Prieto Casares  03 Septiembre 2015  Sección; Sucedió en Galicia

Por Eduardo Prieto CasaresOs feitos que se van a debullar a continuación sucederon na ribeira do Sil. Desto xa medraron os carballos, claro. Disque Benedito recibira este nome de elixido na  pía bautismal de San Mamede de Forcas, aínda que fora máis coñecido na contorna de Caldelas, con chufa entre os veciños e amigos, polo alcume de "Benita".  

O ronsel do catamarán polo canón do Sil

;Por Eduardo Prieto Casares  15 Junio 2015  Sección; Sucedió en Galicia

O outro antonte, aproveitando unha escapada á Ribeira Sacra, embarquei no catamarán que percorre o Sil dende a ponte de Paradela deica ao mosteiro de santo Estevo. Ao pé do embarcadoiro, serpea a estrada que xungue a terra de Caldelas coa de Lemos, preguiceira ela, vai gañando altura polos socalcos de Doade.

  • Las iniciativas pidiendo una Comisión de Investigación de Domus Vi y la simplicaciones de Feijóo por el " Clan del Norte " abren el paso a una macrodemanda Nacional.

    Xornal Galicia A Coruña Lugo Ourense Pontevedra Vigo Santiago Localidades[…]

    Las iniciativas pidiendo una Comisión de Investigación de Domus Vi y la simplicaciones de Feijóo por el " Clan del Norte " abren el paso a una macrodemanda Nacional. Tras las informaciones de Xornal Galicia informando sobre las actividades de Chefi, Perly y Feijóo con los usuarios de las residencias DomusVI, los familiares y usuarios se agrupan en la plataforma REDE, apoyados por la Asociación de Consumidores e Usuarios de Galicia (Acouga) ya tienen en marcha una macrodemanda a nivel estatal contra las residencias de ancianos DomusVi.Las residencias de ancianos DomusVi anidaron los focos de contagio más graves de Galicia con decenas de fallecidos sobre los que a día de hoy aun no estan claras las causas y modos de los fallecimientos, lo que llevó a la Xunta de Galicia a intervenir los centros cuya responsable es Josefina Fernández ahijada de Corina Porro y muy allegada a Feijóo del que recibio medallas por su labor recientemente. Las residencias DomusVi están además siendo investigadas por la Fiscalía de Galicia cuya investigación apunta directamente a Feijóo y REDE ya había presentado una denuncia contra la empresa.La demanda desean extenderla una vez[…]