Podemos Galicia expresa o seu rexeitamento ao Anteproxecto de Lei de Acuicultura de Galicia por consideralo un intento flagrante de privatización das nosas rías

Información
;Mar 27 Enero 2016

graficopodemosA baixada de cotas pesqueiras, o conflito das embarcacións do Cerco ou as distintas problemáticas relacionadas co marisqueo non son máis que diferentes patas dunha iniciativa central que é a privatización das rías galegas por parte da Consellería do Mar da Xunta de Galicia.

Para levar a cabo este proxecto é necesario desmantelar ante todo o tecido produtivo tradicional do mar. De aí os problemas que están a sufrir os mariñeiros, mariscadores e mariscadoras...(+).

  • A cuenta de una desgracia para Galicia... no se persigue el furtivismo ,se aprovecha por unos listillos y Mar Sanchez Sierra hace propaganda para su persecución.

    Xornal Galicia A Coruña Lugo Ourense Pontevedra Vigo Santiago Localidades[…]

    A cuenta de una desgracia para Galicia... no se persigue el furtivismo ,se aprovecha por unos listillos y Mar Sanchez Sierra hace propaganda para su persecución.  Según Feijóo la cuestión del " furtivismo pesquero"; La culpa es de los turistas madrileños en Sanxenxo y de CAYETANA ÁLVAREZ DE TOLEDO.El video de la " trama con los decomisos " de la pesca será enviado a organismos-representantes en Europa para que toman conciencia de como Mar Sánchez y Rosa Quintana cumplen la legalidad del furtivismo. En especial será trasladado en mano a la Comisaria Portuguesa Doña Elisa Ferreira responsable de los fondos de cohesión y reformas al objeto de que compruebe por si misma el y los usos que le dan Feijóo, Rosa Quintana y María del Mar Sánchez Sierra al dinero de los ciudadanos de Europa y su forma personal, muy particular de cumplir la legalidad en Materia de Furtivismo.ES DE TAL MAGINITUD EL DESCARO CON EL DINERO EUROPEO,  QUE SE MONTAN FIESTAS EN O MONTE DO GOZO A PUERTA CERRADA CON BAILES DE MARIACHIS DE QUERÉTARO (PEMEX-MÉXICO) CON TODOS LOS MAMANDURRIAS Y PALEMEROS, Exclusiva de Pladesemapesga Rosa[…]